-
Şirket, herhangi bir iş başvurusunda bulunmak veya görüşmelere katılmak için bir ücret talep ediyor mu ya da banka/kredi kartı verilerini istiyor mu?
Hayır. Colgate-Palmolive Şirketi'ni temsil ettiğini iddia eden herhangi bir kişi veya kuruluşun, Şirket’in marka adını, marka kimliğini ve/veya çalışanlarımızın adını kötüye kullanarak, Şirket ile yapılan görüşmeler ve/veya işler karşılığında para talep etmesi dolandırıcılıktır. Sahtecilikte bulunan veya Colgate-Palmolive Şirketi’nden olduğunu iddia eden kişiler arasındaki bu tür bir etkileşimin veya işlemin sorumluluğu Şirket’e ait değildir.
-
Özgeçmişimi nasıl gönderirim?
Colgate-Palmolive’deki işlere başvurmak isteyen herkes için adil ve tutarlı bir süreç sağlamak üzere genel özgeçmiş gönderilerini kabul etmiyoruz. Belirli bir iş için değerlendirilmek üzere Kariyer Sitemizde bir profil oluşturun ve ilgilendiğiniz işe başvurmak için profilinizi kullanın. Değerlendirilmek istediğiniz her bir iş için ayrı bir başvuru göndermelisiniz.
-
Parolamı nasıl sıfırlarım?
Parolanızı sıfırlamak için Kariyer Sitesi’ndeki “Profi̇li̇ görüntüle” sayfasına gidin ve “Şifrenizi mi unuttunuz?" butonuna tıklayın. Kariyer Sitemizde profilinizi oluşturmak için kullandığınız e-posta adresini girin. Girmiş olduğunuz e-posta adresiyle eşleşen bir hesap varsa, parolanızı nasıl sıfırlayacağınıza dair talimatları içeren bir e-posta alırsınız. Parolanızı her sıfırladığınızda, daha önceki e-postalarda bulunan tüm parola sıfırlama bağlantıları devre dışı bırakılır.
-
Nasıl başvuru yaparım?
-
Başvurumu nasıl düzenlerim?
Başvurunuzu düzenlemek için profilinizde oturum açın ve “Başvurulan İşler” bölümüne gidin. Düzenlemek istediğiniz başvuruya tıklayın ve "İşe Özel Bilgi" bölümünü açın. Başvuruyu düzenleyin ve “Güncelle” butonuna tıklayın. Başvuru görüntülenmiyorsa değerlendirme aşamasındadır ve üzerinde değişiklik yapılamaz.
-
Başvurumun durumu nedir? Bir pozisyona başvurdum ancak haber alamadım.
-
Bir yetkilinin telefon mülakatı ve/veya yüz yüze mülakat için benimle iletişime geçeceğine dair bir e-posta aldım ancak henüz kimse bana ulaşmadı.
-
Staj/öğrenci fırsatlarını nerede bulabilirim?
-
Bir referans başvurusu aldım. Referans e-postasında paylaşılan başvuru linkini kullanarak neden o pozisyona başvuramıyorum?
-
Gelecekte yayınlanacak iş ilanlarıyla ilgileniyorum. Kime ulaşmalıyım?
-
Başvurduğum pozisyona neden seçilmedim?
-
Engellilik durumunda özel imkan tanınma ihtiyacım olduğunda ne yapmalıyım?
Başvuru sürecinde engelli bireyler için özel imkanlar mevcuttur. Lütfen ‘Özel Imkan Talebi’ konu başlığı ile Application_Accommodation@colpal.com adresinden iletişime geçiniz.
-
Aradığınız sorunun cevabını bulamadınız mı?
Diğer sorularınız için İletişim'e geçin
